20070607

RIPbéka

Este mikor hazaértem, a bejárati ajtót csuktam volna be, de vmi kitartotta. Megpróbáltam mégegyszer becsukni, de megintcsak nemvoltjó. Húztam erősebben, de azsem. Sötét volt, nem nagyon láttam semmit. Gondoltam, biztos vmi papucs, vagy ilyesmi, hátha már a többszöri csukástól arrébbkerült. Újra csuktam, de megint tompa puffanás volt és enyhén visszapattant. Inkább felkapcsoltam a villanyt, kíváncsivoltam.
Egy béka volt az, a feje a küszöbön.
Hoztam egy seprűt, hogy kirakhassam a bejárattól, arrébbtoltam, kézzel nemmertem hozzányúlni.
Másnap reggel még a hátán feküdwe mozgott a torkánál az a kis basz, meg rángott a hátsó lába, délutánra meg már teljesen kiszáradt.
Ne haragudj, béka!
Nem szándékos volt.
Sajnálom.
De igazán

2 megjegyzés:

Manta írta...

A békák megbocsátanak neked! :)
De vajon a kígyók is?;)
:*

YoRkE írta...

köszönöm :)