20070603

hazaút

A Krisztitől valós búcsúzás után elindultam a sötétutcán. Volt néhány pocsolya, az esti eső nyomai. Előttem egy bizonytalancsávó éppen 'nemmegyekarramertkavicsmegyapapucsomba' szöveggel rinyált a barátnőjének, erre javasoltam neki h jöjjön arra amerre én, mer ott nemmegybele kavics, max sár. Enyhe kacaj kíséretében tovább problémáztak a továbbhaladási irányon, magammögötthagytam őket. Benyúltam a zsebembe, és találtam egy ukrántöltöttcsokit, amiről lehántva a furaalufóliát, eliskezdtem majszolni. Hűs esti levegő és sötétablakú házakközött végül elérkeztem a sárgafényű gyártelephangulathoz, aztán a buszmegállóhoz. Álltam és kapucnim mögül néhány perc múlva hosszú fékcsikorgásra (egy fullfékezéstől származott) kaptam oldalra a fejem. Nemmessze tőlem szinte lassított felvételként láttam, ahogy a csikorgóscúszós autó a másik bekanyarodósnak a hátuljába belecsattan, és megpörgeti azt. Kb egy perc múlwa mindkettőből kiszálltak, nemlettsenkinek baja. A szél felémhozta az égettgumiszagott, és az időközben mögöttem termő buszravárakozó 'Eternal Sunshine of a Spotless Mind ' feliratú baseballsapkában levő fiatalember kommenrtárjátt hallottam két kiköpött szotyimaradékközött: a forma1-en ettől durwábbszag wan, meg hogy a kollégám az uazzal a katonaságnál bocsdeutolértelek.. Megjött a busz, találtam ülőhelyet, ázottbőrkabátszagban utaztam, és a buszsofőr által biztosított oldszkúl tüctüc rave-zenében. Miután leszálltam, az úton hazafelé már csak a 2 zsebemben a lépéseim ütemére felváltva csörgőcsilinglő aprópénz és kulcscsomó hangja váltakozott ritmikusan. Az előlem elugráló béka ugrásainak íveivel kis m betűt rajzolt, 2 kis csiga az út szélén a nedves aszfalton igyekezett, bizonyára nem hazafelé. Még Pityu gyanúsnak talált megugatott, de hamar rájött h nemkell. Aztán csörögtem, és hazaértem.

Nincsenek megjegyzések: