20070924

animus

az utóbbi kb 2 hétben több esetben voltak állatos élményeim, némelyik eléggé fura. volt ugye a csigamentés (azóta még 2szer :) ), és voltak a váratlanul megjelenő varjak. láttam egy sündisznót is az úton, épp futott a bozótba, piszkáltunk éjjel az út közepén gyíkot is (2esetben, nemtudni h ugyanaz a gyík volt e, de nem volt hajlandó megmozdulni, valószínűleg mazochista volt, vagy várt egy autót ami kiroppantja a hátát.
aztán voltak a sokállatos élmények, örökösföld új negyedében a félelemésreszketéshez hasonló mennyiségű denevérrel, soha nemláttam ennyit egyszerre, cikáztak a fejünk fölött, és tegnap (bár csak telefonon értesültem róla és később videón láttam) a házunk tetején elképesztő mennyiségű fecske, mi voltunk a kilövőállomás, asszem innen repültek el ahova szoktak sokan.
voltmég a rengeteg gázolt békatetem az úton, meg egy kőalatti rejtekében megbolygatott varangy, aki hirtelen nemigen tudta h miwan.
és végül még egy éjjel felbukkanó nagy fehér kutya is, aki az út közepén állt velem szemben, félelmetes méretekkel, farkasra emlékeztetett. egy darabig farkasszemet néztünk, aztán elindult arra amerre énis menni készültem, és megállt a kerítésünktől egy háznyira, leült és megnézte ahogyan bejövök.

Nincsenek megjegyzések: