20110305

Tetováló - Interjú Balázzsal

Balázs, hogy mutathatnálak be?
Keresem önmagamat a művészetekben, és lehetőségeket ragadok meg arra, hogy kibontakoztathassam a kreativitásomat és a bennem rejlő dolgokat..

Hogyan képzeled ennek a megvalósulását?
Eljutottam az életemnek azon szakaszához, hogy vannak előttem határozott célok. Ennek érdekében képzem magam rajzolás és tetoválás terén. Szeretnék a tetoválásból megélni a későbbiekben. Jó lenne, ha a munkám lenne a hobbim, és örömömet lelném abban, amit csinálok.

Tehát tetoválóként szeretnél dolgozni?
A tetoválás nekem igazából nem munka, hanem egy kikapcsolódás. Semmi nem volt még az életemben, ami ennél megnyugtatóbb lenne. Teljesen kikapcsol.

Mikor kezdtél el foglalkozni vele?
Már régóta foglalkoztat a tetoválás, de eleinte nem volt elég bátorságom, hogy megpróbáljam. Másfél évvel ezelőtt egy olyan közösségbe kerültem, ahol végre lehetőségem nyílt kipróbálni, hogy milyen tetoválni.

Milyen élmény volt?
Eleinte megfoghatatlannak tűnt a dolog, és minél inkább kezdtem belelátni és minél többet tudtam meg róla, annál jobban éreztem, hogy milyen sok ismeretlen terület van még számomra ezzel kapcsolatban. Ez hajtott előre.

Milyen lehetőségeket látsz számodra ebben a műfajban?
Úgy tudok érvényesülni a tetoválók egyre népesebb táborában, hogy valami egyedi, és önmagamat kifejező stílust fogok képviselni..

Köszi :)

Nincsenek megjegyzések: