20090125

hehe


Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn!

Bölcsességeket rendkívül egyszerű kitalálni. Az ember egyszerűen leírja az ellenkezőjét annak, amit tesz.

A világon 10 féle ember létezik. Azok, akik értik a bináris számokat, meg azok, akik nem.

Te egy igen komoly érv vagy az abortusz mellett.

Korán keltem. Hol az arany?

A jövőben az a legjobb, hogy csak egynapi adagokban jön.

Az Alzheimer kór jó oldala, hogy mindennap új emberekkel találkozol!

Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit.

Az élet olyan, mint mikor az ember kiáll hegedülni, és menet közben tanul meg játszani.

Az életem egy film, melynek nem túl jó a szereposztása és ráadásul a sztoriját sem értem.

Nem szenvedek elmebetegségben. Minden percét élvezem.

Bármely egyszerű probléma megoldhatatlanná fejleszthető, ha eleget töprengünk rajta.

Egyszer az agyára mentem valakinek - két napig súrolták a vért a kocsimról.

A lajhár hozzá képest kapkodó idegbeteg.

A borosta nem szúr. Csak tudni kell a megfelelő oldalára születni.

A kocogás azoknak való, akik nem elég intelligensek a tévénézéshez.


forrás: zencafé

Nincsenek megjegyzések: