20071217

Ubuntu, PHP meg ienek

újra lett Ubuntu a gépemen
'Az Ubuntu egy Debian „sid” alapú Linux disztribúció 6 hónapos kiadási ciklusokkal, a legfrissebb szoftverekkel, bugfixekkel és integrációs munkákkal'
szóval egy ingyenes operációs rendszer, ami gyakorlatilag minden szolgáltatást tud (a flash szerkesztéstt még nemtom h hogyan), amit a windows. minden program ingyenes hozzá, és mindent frissít gyorsan/pontosan.
ja és tettem fel PHP5-öt meg Apache2-t, meg Mysql-t hozzá, szóval már nem áll a tanulás útjában h nincs (windowsnál sokat xarakodtam vele és nem ment mégsem megfelelően).

4 megjegyzés:

anteater írta...

Ubuntu, PHP meg ilyenek

YoRkE írta...

nemnem:)
ez: "IENEK".
pont.
hehe

anteater írta...

Nekem annyira bántja a szememet, de ha direkt van így akkor én megtettem a kötelességem. A mai napom az Ubunutu, a PHP, a mysql és az apache abuzálálsáról szólt eddig minden eredményt nélkülözve. Így találtam ide :)

YoRkE írta...

jóllátod. valóban direkt wan. :)
és megtetted. szóval nyugi.
nemszabad ennyire begörcsölni. főleg nem egy ien hüe szón
;)